بهترين م‍ژده


ღ♥ღتو نوبرانه ی یک عمر انتظار منیღ♥ღ

تنها برای تو

سلام 

اصلا نميدونم از كجا بگم...

خيلي وقته نبودم

ببخشيد

چطوريد من خيلي خوبم...

تو فروردين خيلي از يزدان دلسرد شده بودم ن دلسرد بهتره بگم نااميد شدم

اخراي فروردين بود ك يزدان گفت مامانينا راضي شدن بيايم خواستگاريت

من اصلا باورم نميشد 29فروردين بود داشتم با يزدان تلفني حرف ميزدم ك يهو تلفن خونه زنگ خورد

بله ابجي يزدان بود زنگ زده بود براي خواستگاري

اون موقع ك روابرا بودم هزار جور استرسم داشتم تا13 ارديبهشت ك شبش خواستگاريم بود

حتي صبح خاستگاري از استرس گريه ميكردم همونموقع زنگ زدم ب عاطي اونم ارومم كرد...

البته دايي محسنم خيلي باهام حرف زد ك اروم بشم

اما شبش انگار معجزه شد يزدانو مامان باباش اومده بودن و من اصلا استرس نداشتم 

نا گفته نماند اولش مادرشوهرم فك ميكرد محدثه خالمه

اما بعد خيلي ازم خوشش اومد خداروشكر شب خواستگاري بابا معلوم بود ك خيلي راضيه 

واييي گل خواستگاريمم خيلي خوشگل بود ي سبد گل رزسفيدو گلاي بنفشه

24 ارديبهشت رفتيم كرمانشاه منو مامان بابا وشوهرخاله مو مارال وفاطمه ك ابجيامن

انقد خونشون ب من خوش گذشت ك نگو

26ارديبهشت ساعت 22:55بود ك عقد خونده شد...هنوز ثبتيش نكرديما

گذاشتيم بعد ماه رمضون بوشهر ي جشن حسابي بگيريم وايييييييييي راستي نگفتم

بعد اينكه يزدان انگشتر دسم كرد با تمام جاريا ومامانو يزدان كردي رقصيديم

انقد خوش گذشت ك نگو

بعدشم ك برگشتيم يزدان اومد خونمون ديگه هميشه پيشمه

وايييييي اصلا باورم نميشه

هروقت دلم بخواد بغلم ميكنه هروقت بخوام بوسش ميكنم واييييييييييييي

انگار ي خوابه

خداروشكر 

الان اينجا سركاره

خداروشكر كاري رو ك تهران انجام ميداد اينجا انجام ميده ودرامدشم خيلي بهتراز تهرانه 

خيلي خوشحالم

 



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت0:08---24 خرداد 1393
سلام عزیزم خیییلی خوشحالم کردی
مبارک باشه.انشالله خوشبخت بشین..
رویاهام آرزوهام برباد رفت.....اتفاقای زیادی واسم افتاد..جلو مامانم وایستادم..ولی..مامانم راضی نمیشه بابام که الان دیگه فهمیدم که مطیع مامانمه
خیلی سخت بود..افسردگی گرفته بودم هرشب هرشب گریه رابطمون 2ماه بود که قطع کردم اصلا آرامش نداشتم..
تا اینکه هفته پیش دوباره رابطمونو شروع کردم...نتونستم طاقت ببارم
دیگه هیچ امیدی ندارم
پاسخ:ماهم فرازو نشیب زیاد داشتیم امیدت ب خدا باشه


...n...
ساعت21:42---21 خرداد 1393
خدارو شکر
خیلی خوشحالم که به یزدان عشقت رسیدی
دیدی گفتم امسال سال تو و یزدانه؟؟
مراقب عشق قشنگ و همیشگیتون باش
امیدوارم خوشبخت بشید
خیییییییلللللییی خوشحالم از اینکه به عشقت رسیدی
امیدوارم یزدان هم این نظر رو بخونه و بدونه چقدر افراد زیادی به عشق شما دوتا ایمان داشتن منتظرتم
پاسخ:خدا دعای شما رو براورده کرد ومارو بهم رسوند ایشالله ک همیشه خوشحال باشی ممنون ک هستی


lena
ساعت10:24---20 خرداد 1393
aliye hamishe shad bashi
پاسخ:مرسی خانومی


maryam
ساعت13:54---19 خرداد 1393
saaaaaaaaaalaaaaaaam bah bah mobarake....
ishalla hame ashegha b ham beresan..
rasti 1 2 bar dg ham oomade boodam webet1zibast
age doost dashti mano belink linkidi khabaram kon manam beinkamet!
پاسخ:حتما میام ممنون ک تبریک گفتی..


√♀naeeme♀√
ساعت11:43---19 خرداد 1393
ووووووووووایییی اجی جون بت تبریک میگم عزیزم....خیییلی خوش میگذره وقتی ادم ب عشقش میرسه ایشالاخوشبخت بشین...
پاسخ:اره خیلی خوش میگذره...ممنون


Nafas
ساعت9:59---19 خرداد 1393
سلام محدثه جوون وااااای خیلی خوشحال شدم
انشالا خوشبخت بشین و به پای هم جوراب ببافید
راستی خیلی دوس دارم عکستونو ببینم. اگ تونستی عکسه دوتاییتونو هم تو وب بذار
بوووووووووس
پاسخ:عزیزدلم ممنونم خیلی ممنون ک باهام بودی


saeed
ساعت20:08---18 خرداد 1393
slm mohadese khanum,alan ina khabe? man khabaaam? vaaaaaaaaay ina yani chi ? khodayeeeeeeeeeeeeee man,vay bavaram nmishe k beham residin... nmi2nid chetori daram gerye mikonam bara shomaha,vay khodayaaaa,ashke shogh hamejaye soratamo khis karde ch boghzi galomo gerfte,didin belakhare behesh residin,paaaaaas shirinish koooo? khodaya shokret...didin hamash negAran budin,yadetun miad ounmoghe ha k yazdan sarbazi bud cheghad bekhateresh ashk mirikhtin.......khdaya shokret,vay tabriiik migam bekhoda bavaram nmishe...... mohaddese khanum,dastane mano mahshad 3 mahi mishe b akharesh resid...oun raft,,,,goft eshghegh b man dorogh bud,goft hichvaght dusam nadasht,goft faghat bekhatere inke man dusesh dashtam o behesh migoftam bedune oun mimiram,dusam dasht. avalesh fek mikardam az ru feshare darda in harfaro mizane,ama zaman k gozasht fahmidam oun halesh bedune man kheili khube,vasash goshi gereftan,azade azaaaaade...... dg rafte,azam motenafer shod,gof yki dg dusesh dare,yki k kheili az man behtare....begzarim
پاسخ:ایشالله همیشه خوب باشی... ادرستو ندارم برام بذار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:,سـاعت 18:28 نويسنده deltang| |

miss-A